» » از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ سومین دوره «اصول مشاوره با رویکرد اسلامی» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، سومین دوره اصول مشاوره با رویکرد اسلامی به صورت غیر حضوری از سوی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره ظهیر وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

در این دوره مدرسینی همچون حجت‌الاسلام محمدرضا سالاری‌فر، حجت‌الاسلام حسن انصاری، حجت‌الاسلام محمدصادق شجاعی و ایمان قطب حضور دارند و به تدریس اصول مشاوره با رویکرد اسلامی می‌پردازند.

«آشنایی با روانشناسی اسلامی»، «بهداشت روانی در اسلام»، «آسیب‌شناسی روانی در اسلام»، «زوج درمانی با رویکرد اسلامی» و «مصاحبه تشخیصی» از جمله سرفصل‌های این دوره‌‌ آموزشی است.

این دوره مشاوره که به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، شامل ۱۰ درصد تخفیف در پرداخت شهریه ویژه دانشجویان و طلاب است و امکان پرداخت شهریه در دو مرحله نیز وجود دارد.

مدت زمان این کارگاه ۲۴ ساعت و زمان آغاز دوره نیز نیمه دوم شهریورماه جاری است. علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این دوره می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۳۹ و ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۴۸ و نیز شماره واتساپی ۰۹۹۲۱۵۹۱۹۴۳ تماس گیرند.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این دوره آموزشی، به هر کدام از شرکت‎کنندگان در دوره، گواهی معتبر از جهاددانشگاهی اعطا خواهد شد.

0/06/3