» » محمدحسین حسنی خبر داد: برگزاری سلسله نشست‎های نقد و بررسی علمی رویدادهای قرآنی کشور تا پایان سال
محمدحسین حسنی خبر داد: برگزاری سلسله نشست‎های نقد و بررسی علمی رویدادهای قرآنی کشور تا پایان سال
مدیرعامل ایکنا با اشاره به برگزاری نشست نقد و بررسی سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به میزبانی این خبرگزاری ایکنا، گفت: در همین راستا تلاش خواهد شد تا پایان سال حداقل ۲۰ نشست نقد و بررسی رویدادهای قرآنی کشور با رویکرد علمی‌تر برگزار شود.

به گزارش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، چهارشنبه شب، پنجم خردادماه در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه مصباح شبکه قرآن و معارف سیما با اجراوکارشناسی مهدی صفری به بیان نکاتی در مورد نشست نقد و بررسی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن که روز دوشنبه سوم خردادماه به دعوت ایکنا برگزار شد، پرداخت.

وی با اشاره به اینکه نشست نقد و بررسی مسابقات بین المللی قرآن جلسه خوبی بود که با سعه صدر دوستان ما در سازمان اوقاف و امور خیریه و برگزارکنندگان مسابقات همراه بود، گفت: دوستان منتقد هم نقدهای خود را به خوبی مطرح کردند. امیدوارم مجموعه نقدهای صورت گرفته برای بهبود فعالیت‌های قرآنی کشور در سال‌های آینده به کار بیاید و به کار گرفته شود.

حسنی تصریح کرد: این نشست اولین برنامه از سلسله نشست‌هایی بود که به نقد و بررسی رویدادها و موضوعات مبتلابه جامعه قرآنی می‌پردازد. با توافقی که با سازمان اوقاف و رئیس مرکز امور قرآنی این سازمان صورت گرفته این مجموعه نشست‌ها با رویکرد علمی‌تر ادامه خواهد داشت و علاوه بر اینکه خروجی نشست‌ها در رسانه به استحضار مردم خواهد رسید، برای کارهای پژوهشی جدی‌تر هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل ایکنا در ادامه در مورد تداوم این نشست‌ها، بیان کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان سال حداقل ۲۰ نشست از این جنس جلسات را با حضور شخصیت‌های علمی، دانشگاهی و فعالان جامعه قرآنی داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم با این کار یک وفاق را در موضوعات مبتلابه جامعه قرآنی ایجاد کنیم و بتوانیم برای بهبود و توسعه هرچه بهتر فضای جامعه گام برداریم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم این خدمت را به مجموعه جامعه قرآنی کشور با رویکرد علمی‌تر داشته باشیم و علاوه بر انتشار رسانه‌ای خروجی‌ها، آن را در قالب بحث‌های پژوهشی به سیاستگذاران و تصمیم‌گیران کشور تقدیم کنیم.

0/03/8