» » آغاز طرح «دانشجو معلم قرآن» در زابل
آغاز طرح «دانشجو معلم قرآن» در زابل
آغاز طرح «دانشجو معلم قرآن» در زابل دومین دوره طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» به‌همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از ۹ بهمن‌ماه در شهرستان زابل آغاز شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، دومین دوره طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» به‌همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از ۹ بهمن‌ماه در شهرستان زابل آغاز شد.
نخستین دوره این طرح آبان‌ماه سال گذشته، ویژه دانشجویان دانشکده علوم قرآنی زابل برگزار شد، اما آذرماه امسال برای همه دانشگاه‌های سطح شهرستان زابل فراخوان داده شد.
سال گذشته آزمون ورودی در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار شد، اما امسال تنها آزمون شفاهی (سنجش روخوانی) صورت گرفت و در آن ۴۱ بانوی دانشجو شرکت کردند که از این تعداد، ۲۹ نفر امتیاز لازم را جهت حضور در این دوره کسب کردند.
این دوره شامل ۱۰۰ ساعت آموزش است که شامل آموزش «تجوید» ۳۰ ساعت، «روش تدریس قرآن» ۳۰ ساعت، «تدبر در قرآن» و همچنین «سبک زندگی قرآنی» هر کدام ۲۰ ساعت می‌شود، که مورد آخر، امسال به سرفصل‌های آموزشی افزوده شده است.
این طرح با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی کشور و جهاد دانشگاهی زابل برگزار می‌شود و اساتید لاله نخجوان‌پور، حسن جلالی‌نژاد، لیلا چارگامه و حجت‌الاسلام حیدرعلی راشکی مربی‌گری آن را بر عهده دارند.

97/11/29