» » «ماه تمام» برگزیدگانش را شناخت

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ دبیرخانه رویداد فرهنگی هنری «ماه تمام» در آستانه فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه‌ای برگزیدگان این رویداد فرهنگی قرآنی را معرفی کرد.

در این بیانیه آمده است؛ با توجه به بررسی آثار رسیده به دبیرخانه رویداد فرهنگی هنری «ماه تمام» و پس از داوری این آثار در رشته‌های داستان کوتاه و شعر، اسامی برگزیدگان این دو رشته به شرح ذیل اعلام شد؛

در رشته داستان کوتاه، الهام توکل از دانشگاه صنعتی اصفهان حائز رتبه اول شد. در رشته شعر نیز حسین سنگری از دانشگاه آزاد دزفول، ثریا عبدی از دانشگاه بندر امام خمینی و حیدر منصوری از مرکز علمی کاربردی کنگان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. پویا اقرائی از دانشگاه رامهرمز نیز در این رشته شایسته تقدیر شناخته شد.

بنا بر این گزارش، هیئت داوران در رشته داستان کوتاه هیچ اثری را شایسته دریافت رتبه‌های دوم و سوم ندانست. همچنین دبیرخانه این رویداد تعداد آثار دریافتی را قریب به ۱۸۰ اثر اعلام کرد.

رویداد فرهنگی هنری «ماه تمام» با محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و تدبر در سوره مبارکه کافرون و با هدف معرفی مؤلفه‌های سبک زندگی حسینی و محوریت آموزه‌های عاشورایی، تعظیم و تکریم شعائر و معارف اسلامی، هویت‌افزایی دینی و انقلابی مخاطبان در مناسبت عظیم عاشورایی حسینی، معرفی شخصیت‌های کربلا، حمایت از هنرمندان در خلق اثر هنری و ادبی با رویکرد اسلامی، انس و مطالعه قرآن و عمل به آن به عنوان ضرورت زندگی توحیدی در ماه محرم سال جاری آغاز شد.

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به عنوان متولی برگزاری این رویداد در آبان سال جاری، نمایشگاه هنری «ماه تمام» را در رشته‌های خوشنویسی، نقاشیخط، نقاشی و تایپوگرافی در دانشگاه تهران برگزار کرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر از دیگر برنامه‌ها و رویدادهای این سازمان می‌توانند به نشانی اینترنتی isqa.ir  مراجعه کنند.

1/12/27