صفحه اصلي
حضور رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در ایکنا
رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور امروز، یکم بهمن‌ماه، از خبرگزاری بین‌المللی قرآن بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، ابراهیم متولیان، رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور، امروز، یکم بهمن‌ماه، به همراه خسروانی‌مقدم، رئیس بیمارستان معیری و مشاور امور قرآنی سازمان بسیج پزشکی از خبرگزاری بین‌المللی قرآن و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور بازدید کرد. متولیان با حضور در خبرگزاری ایکنا، از تحریریه فارسی، تحریریه بین‌الملل، بخش خبرنگاران افتخاری ایکنا(نبأ) و استودیو مبین بازدید کرد و با جزئیات اقدامات سرویس‌های مختلف ایکنا آشنا شد. گفت‌وگو با سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان از جمله برنامه‌های حضور رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور، در ایکنا بود.

متولیان در این بازدید و در جلسه‌ای که با مدیران سازمان قرآنی دانشگاهیان داشت، ضمن تأکید بر اهمیت نشر فرهنگ و معارف قرآنی، خبرگزاری ایکنا را ظرفیت بزرگی دانست که با توجه به ابعاد بین‌المللی خود می‌تواند در انتشار پیام‌های قرآنی و دینی به ویژه در موضوع سلامت معنوی به سایر کشور‌ها اقدامات ارزنده‌ای داشته باشد.

وی همچنین بر همکاری‌های مشترک بین سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تأکید کرد.

یادآوری می‌شود، متولیان گفت‌وگوی مفصلی را با خبرنگار این خبرگزاری در محل استودیو مبین انجام داد که مشروح آن به زودی منتشر می‌شود.
بازگشت