صفحه اصلي
رحیم خاکی: رویداد قرآنی «طلوع برکت» فرصتی برای ارائه ایده‌های جدید است
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در افتتاحیه رویداد استارت‌آپی اسلامی ـ قرآنی «طلوع برکت» اظهار کرد: این برنامه استارت آپی فرصتی برای همفکری و هماهنگی در زمینه ارائه ایده‌های جدید و به ثمر رساندن آنهاست تا این ایده‌ها بتوانند در کشور مؤثر واقع شده و بازدهی لازم را داشته باشند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ رحیم خاکی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه، در افتتاحیه رویداد استارت‌آپی اسلامی ـ قرآنی «طلوع برکت» در محل مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به صندوق نوآوری و شکوفایی، ضمن خیرمقدم به حضار عنوان کرد: این برنامه استارت آپی که برای شما تدارک دیده شده، فرصتی برای همفکری و هماهنگی در زمینه ارائه ایده‌های جدید و به ثمر رساندن آنهاست تا این ایده‌ها بتوانند در کشور موثر واقع شده و بازدهی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: با اینکه چنین کاری هنوز مراحل اولیه خود را طی می‌کند و به تازگی آغاز شده و تنها چند دوره از آن می‌گذرد، اما موفقیت‌های خوبی داشته و سعی ما بر این است که با همکاری شما به پویای و پیشرفت برسد.

خاکی خطاب به شرکت‌کنندگان یادآور شد: اقدامات و ایده‌های شما در این رویداد برای برنامه‌های بعدی ثبت خواهد شد و باید سعی کنیم قدم به قدم این کار را با یکدیگر پیش ببریم و امیدوارم با تلاش و همکاری یکدیگر بتوانیم روز به روز پویاتر شویم.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی اظهار کرد: همه گروه‌های فناور و میان‌رشته‌ای باید سعی کنند با فعالیت‌های مشترک در آینده اهداف کلان کشور را محقق کنند و باید همه توان خود را در مسیر توسعه کشور بکار ببریم و این مسیر را نیز به خوبی طی کنیم.

خاکی در پایان تصریح کرد: از همه اساتید بزرگواری که دعوت ما را پذیرفته و به اینجا آمده‌اند و همچنین از صندوق نوآوری و شکوفایی تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از همکاران خود در سازمان قرآنی دانشگاهیان و سایر نهادهای همکار از جمله خبرگزاری بین‌الملی قرآن(ایکنا)، سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی واحد الزهرا، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مرکز علمی کابردی جهاد دانشگاهی کرج، ستاد توسعه فناوری‌ها نرم و هویت‌ساز، مرکز رشد دانشگاه علامه، وزارت علوم و شتاب‌دهنده فرهنگی ـ مذهبی و قرآنی شفق تشکر کرده و از شما شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌خواهم که هر نظر و نکته‌ای که لازم می‌دانید به صورت مستقیم با بنده در میان بگذارید.


بازگشت