صفحه اصلي
بازدید قائم مقام وزیر علوم در امور علوم انسانی از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

محمدجواد هراتی، قائم مقام وزیر علوم در امور علوم انسانی و رئیس مرکز همکاری و توسعه پژوهش و آموزش علوم قرآنی و علوم انسانی کشور، امروز هشتم خردادماه از بخش‌های مختلف سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، محمدجواد هراتی در این بازدید که توسط محمد حسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا همراهی می‌شد از نزدیک در جریان تولید خبر در بخش‌های مختلف این خبرگزاری قرار گرفت.

در این بازدید مدیران و دبیران ایکنا توضیحاتی درباره فعالیت بخش‌ها و سرویس‌های خبری مختلف خبرگزاری قرآن ارائه کردند.

لازم به ذکر است، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نخستین و بزرگترین خبرگزاری تخصصی قرآن‌کریم در جهان اسلام با عنوان خبرگزاری قرآنی ایران که با عبارت اختصاری «IQNA» شناخته شده است، در بیستم آبان‌ماه ۱۳۸۲ مقارن با پانزدهم رمضان المبارک ۱۴۲۴ هـ.ق، با حضور رئیس جمهور وقت افتتاح و با تولید ۷ خبر در روز به زبان فارسی کار خود را آغاز کرد و امروز به مرز تولید ۸۵۰ خبر در روز رسیده است. با توجه به تنوع زبانی و رسالت جهانی خبرگزاری ایکنا و فعالیت‌ گسترده این رسانه قرآنی در عرصه بین‌الملل، در اسفندماه سال ۱۳۹۱ نام این خبرگزاری با مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به «خبرگزاری بین‌المللی قرآن» تغییر یافت تا همچون خود قرآن حلقه اتصال تمام مسلمانان در سراسر گیتی باشد.
بازگشت